środa, 5 stycznia 2011

Otrzymałem dziś rano informację, że podane przeze mnie kwoty, jakie nasz Dział wydawał na korespondencję są mocno zaniżone. Otóż, są to szacunki przybliżone i uzależnione od osoby wysyłającej. Z czym to się wiąże? Już wyjaśniam. Koszt wysłania jednego listu poleconego z potwierdzeniem odbioru kosztuje Urząd 15zł. Kwotę tę pomnożyłem jedynie o liczbę zajęć skierowanych do podatników, a celowo pominąłem te kierowane do banków. Dlaczego? Niektórzy wysyłali wszystkie zajęcia w jednej kopercie, przyklejając do niej potwierdzenia odbioru (oczywiście w przypadku jednego banku), natomiast inni wysyłali zajęcia do banków w osobnych kopertach. Stąd wynikają rozbieżności kwotowe i nie ma możliwości wyliczenia dokładnej kwoty jaką ponosił Urząd w związku z poprawianiem statystyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz